Müşteride köklü değişiklik: Müşteriler, perakende şirketleri gibi sigortacılarla da rahatça çalışmak istiyor. Dijital ilerlemeler sayesinde sigortacılar, kusursuz çok kanallı deneyim ve daha verimli operasyonlar ile her zaman ve her yerde rahatlık sağlıyor ve daha önce erişilmemiş olan segmentlere erişebiliyor.
Dijitalleşme: Çoğu sigorta şirketi, dijitale yatırım yapıyor. Hatta bazıları, doğrudan dijital satışın ötesine geçerek insanların hayatlarına dahil olmayı başarıyor (örneğin, kaskoda "kullandığın kadar öde" uygulaması).
Analizler: Oyunun kurallarını değiştiren yeni araçlar: Büyük veri analizleri, sensör teknolojisi ve iletişim ağları bir araya gelerek sigortacıların riskleri ve müşteri taleplerini daha önce hiç olmadığı kadar büyük bir kesinlikle tahmin etmelerine olanak tanıyor.
Yeni iş modelleri: Geleceği düşünen pek çok sigortacı ve daha önce bahsettiğimiz pazara yeni giriş yapan sigortacılar, yeni iş modelleri geliştiriyor. İleri görüşlü şirketler, pek çok telekom ve teknoloji şirketinin kullandığına benzeyen, daha hızlı ve daha esnek olan, veri ile yönlendirilen yinelemeli bir yaklaşım sergilemek için çaba gösteriyor.
DİJİTAL ÇAĞDA AKILLI LİDERLİK
Lider ve yöneticilerimizin dijital dönüşümü tetikleyen akıllı teknolojileri anlamalarını ve bu dönüşümün dünyayı, iş hayatını ve iş modellerini nasıl değiştirdiğini kavramalarını sağlamak. Yeni ortamda birey, çalışan, yönetici, takım ve kurum olarak hangi akıllı liderlik niteliklerini geliştirmek gerektiğini ve bunu nasıl yapacaklarını deneyimletmek.
Dijital dönüşümün ve/veya Endüstri 4.0 dönüşümünün zorluklarının üstesinden gelirken fırsat ve olasılıklarını da maksimumda değerlendirebilmek için yöneticilerinizin liderliğini bir üst seviyeye çıkarmak ve diğer paydaşları da kolektif liderlik ağına dahil etmeye başlamalarını sağlamak.
GELİŞİM ZİHNİYETTE BAŞLAR
Hayatımızdaki yerleşik zihniyet ve bakış açısı kalıplarını ve bunların “sabit zihniyet – gelişim zihniyeti” arasındaki yerini fark etmek
Zihniyet kalıplarımızın sebepleri ve sonuçları arasında bağ kurmak
Kişisel farkındalığı artırmak ve gelişim zihniyetinin kişisel gelişime etkisini göstermek
Alışkanlıkların değiştirilebilir, yeteneğin geliştirilebilir ve gelişimin herkes ve her zaman için mümkün olduğuna inandırmak
Kişisel gelişim hedefi için yeni alışkanlık / değer setlerini oluşturmak ve yol haritasını belirlemek
Yoğun ve talepkar iş ortamının zorluklarını daha sağlıklı bir şekilde yönetmesine yardımcı olmak
Statükoyu zorlayan ve meydan okuyan hedeflere hazırlamak, risk alabilmesine ve özgüvenini artırmasına destek olmak.
DİJİTAL LİDERLİK
Bugün, her işin bir dijital bir iş olduğunu kabul etmek gerekiyor. Her sektörde, geleneksel dijital iş modelleri ve süreçleri, yeni dijital teknolojilerin yayılması ve yıkıcı tehditlerin ortaya çıkmasıyla dönüşmektedir.
Uyum sağlamak ve gelişmek için kurumlar, stratejik düşünebilen ve müşterileri için yeni bir değer yaratmak için her dijital değişim dalgasını yönetebilen ve kendi işlerinde yeni fırsatlar yaratabilen liderlere ihtiyaç duyuyorlar.
Çoklu modüllerden oluşan Dijital Liderlik Programının amacı, yöneticileri yeni stratejiler üretmeye ve iş modellerini yenilemeye, paralelinde dijital çağda büyümeye yada hayatta kalmaya çalışan kuruluşlara liderlik etmeye hazırlıyor